کد خبر: ۹۴۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۶۲
بنا بر ابلاغ کمیسیون هماهنگی بانک‌ها در استان چهارمحال بختیاری و نیز سازمان منطقه آزاد کیش، ساعت کاری شعب «شهرکرد» و «کیش» بانک آینده تا پایان ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

ساعت کاری جدید شعب بانک آینده در استان چهارمحال بختیاری و منطقه آزاد کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بنا بر ابلاغ کمیسیون هماهنگی بانک‌ها در استان چهارمحال بختیاری و نیز سازمان منطقه آزاد کیش، ساعت کاری شعب «شهرکرد» و «کیش» بانک آینده تا پایان ماه مبارک رمضان تغییر کرد.
در همین راستا، طی روزهای شنبه تا چهارشنبه، شعبه «شهرکرد» از ساعت 7:30 تا 13:30 و شعبه «کیش» از ساعت 08:00 تا 13:30 و روزهای پنج‌شنبه نیز شعبه «شهرکرد» از ساعت 7:30 تا 12:30 و شعبه «کیش» از ساعت 08:00 تا 12:00، آماده ارائه خدمت به مشتریان خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: