کد خبر: ۹۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۱۶۸
سه کافه رستوران بزرگ شهرستان نوشهر به علت کشف حجاب، اجرای موسیقی زنده و سرو مشروبات الکلی پلمب شد. فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: این کافه رستوران‌ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.

سه کافه رستوران نوشهر به علت کشف حجاب و اجرای موسیقی زنده پلمب شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سه کافه رستوران بزرگ شهرستان نوشهر به علت کشف حجاب، اجرای موسیقی زنده و سرو مشروبات الکلی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: این کافه رستوران ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.

سرهنگ اکبر درویشی با تاکید بر حفظ شعار اسلامی و رعایت حجاب و عفاف در ماه مبارک رمضان از سوی همه شهروندان و مسافران اظهارداشت : شهروندان و مسافران باید حرمت این ماه معنوی و روزه داران را حفظ کنند در غیر اینصورت نیروی انتظامی با مصادیق آن برخورد می کند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان افراد از هرگونه تظاهر به روزه خواری بخصوص در ملاء عام، بدپوششی و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، تفرجگاه ها، مجتمع های تجاری، پاساژها، معابر عمومی خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: