کد خبر: ۹۴۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پنج واحد صنفی در قزوین به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی تعطیل و پلمب شد. وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این واحدها به دلیل کشف حجاب در آنها و ارایه سرویس و خدمات به افراد بی حجاب پلمب شد.

پنج واحد صنفی در قزوین بدلیل «ارائه خدمات به افراد بی حجاب» پلمب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پنج واحد صنفی در قزوین به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی تعطیل و پلمب شد.

حسین رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت: این واحدها به دلیل کشف حجاب در آنها و ارایه سرویس و خدمات به افراد بی حجاب پلمب شد.

این مسوول قضایی گفت:واحدهای پلمب شده شامل سه کافی شاپ، یک فست فود و یک واحد نان فانتزی بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین هشدار داد اگر واحد صنفی و خدماتی که شئونات اسلامی را رعایت نکند و در آن مواردی چون کشف حجاب مشاهده شود یا به افراد بی حجاب خدمات ارایه کند، به دستور دادستانی از یک هفته تا یک ماه پلمب و تعطیل می شود.

رجبی همچنین اظهار داشت: قاطبه اصناف صنفی قزوین افرادی متدین و قانون مدارند و شئونات اسلامی را رعایت می کنند و خواهان برخورد با افرادی هستند که به اباحه گری و زیرپا گذاشتن ارزش های دینی و اسلامی می پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
0
0
اگر حجاب قانون است و عدم رعایت آن موجب پلمب یک واحد صنفی می شود ، همسان سازی مستمری بازنشستگان هم قانون است و سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار باید برای عدم رعایت قانون همسن سازی پلمب شوند .‌ برخورد دوگانه دولت و حکومت و قوه قضاییه با رعایت نکردن قانون موجب نارضایتی مردم می شود .
مجلس که رای خود را از بازنشستگان و خانواده و بستگان آن ها جمع آوری کرده برای عدم رعایت حجاب قانون وضع کرده و جریمه تعیین‌می کند . ولی در برابر دست کردن غیر قانونی دولت های پیشین به صندوق تامین و اجتماعی و رعایت نکردن قانون همسان سازی از سوی مسئولین‌فعلی سکوت می کند .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: