کد خبر: ۹۴۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۰
رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در این استان خبرداد و از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

ترافیک فوق سنگین در دو محور پردد نوروزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در این استان خبرداد و از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

سرهنگ‌ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس حدفاصل تونل شماره ۱۸ آزادراه تهران -شمال تا نساء فوق سنگین است .

وی اضافه کرد: همچنین در ادامه مسیر از نساء تا تونل البرز نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به وضعت ترافیکی و جوی در جاده کرج - چالوس ، مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

وی بیان کرد: اکنون در جاده کرج - چالوس حدفاصل تونل شماره پنج تا شماره هشت شاهد بارش باران هستیم.

کرمی خاطرنشان کرد: باتوجه به ناپایداری جوی در جاده کرج - چالوس احتمال سقوط سنگ بسیار متصور است و مسافران درحاشیه جاده توقف نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: