کد خبر: ۹۴۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۵۹۳
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور خبر داد.

بارش برف و باران در محور‌های ۱۶ استان/ ترافیک «سنگین» در جاده‌های شمالیبه8 گزارش خبرداغ ، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محور‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف جریان دارد.

وی از بارش باران در اکثر محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، سمنان، فارس، قم، لرستان، مرکزی، همدان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، البرز و تهران خبر داد.

سرهنگ شیرانی به وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور اشاره و بیان داشت:ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین آزاد راه تهران- شمال در محدوده تونل شماره ۱۳ تا شهرستانک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های گالری، امامزاده هاشم و آب اسک و آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار نیز سنگین گزارش شده است.

وی از مسافران نوروزی درخواست کرد که با توجه به ادامه بارش‌ها و لغزندگی معابر از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: