کد خبر: ۹۴۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۳۷
با عواملی نظیر کمبود جهانی تراشه به‌خاطر پاندمی کرونا، تورم جهانی و افزایش هزینه‌های تولید، قیمت خودروها سیری صعودی به‌خود گرفته است. با وجود این، همچنان می‌توان خودروهای صفر کیلومتر کارآمدی را برای رفت و آمدهای کم‌سرعت داخل شهر پیدا کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  گجت‌نیوز : با عواملی نظیر کمبود جهانی تراشه به‌خاطر پاندمی کرونا، تورم جهانی و افزایش هزینه‌های تولید، قیمت خودروها سیری صعودی به‌خود گرفته است. با وجود این، همچنان می‌توان خودروهای صفر کیلومتر کارآمدی را برای رفت و آمدهای کم‌سرعت داخل شهر پیدا کرد.

با قیمت ۱۰ هزار دلار، خریدار چاره‌ای جز این ندارد که انتظارات خود را به حداقل برساند.

سیتروئن آمی (Ami) که در صدر لیست ارزان ترین خودروهای صفر کیلومتر ۲۰۲۳ قرار دارد، خودرویی برقی است برای کسانی که به‌جز خیابان‌های شهر، در جایی دیگر از خودرو استفاده نمی‌کنند؛ همچنین وظیفه حمل و نقل یک خانواده را بر عهده ندارند چون فقط دو سرنشین در این چهارچرخه جا می‌گیرند.

ارزان‌ترین ماشین مدل ۲۰۲۳ که می‌توان به ایران وارد کرد/ عکس

آمی با یک بار شارژ کامل توانایی پیمودن مسافت ۷۴ کیلومتر را دارد و سقف سرعت آن ۴۵ کیلومتر بر ساعت است.

در یک کلام، فقط آن‌هایی که محصولی یک پله بالاتر از دوچرخه می‌خواهند باید به سراغ چنین وسیله‌ای بروند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: