کد خبر: ۹۴۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۳
بازار سکه و ارز از ظهر روز دوشنبه بیست و سوم اسفندماه با شرایط تازه‌ای روبر شده است. به نظر می‌رسد حالا تاثیر اخبار مثبت سیاسی موجود در حال تخلیه است و بازار بار دیگر قصد دارد به شرایط پیشین خود بازگردد.
شوک رکوردشکنی‌ بازار جهانی طلا بر قیمت سکه /دور جدید خیز قیمت سکه و ارز آغاز شد؟به گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین، بازار سکه و ارز از ظهر روز دوشنبه بیست و سوم اسفندماه با شرایط تازه‌ای روبر شده است. به نظر می‌رسد حالا تاثیر اخبار مثبت سیاسی موجود در حال تخلیه است و بازار بار دیگر قصد دارد به شرایط پیشین خود بازگردد.

زهرا علی اکبری-گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد حجم خریداران قطعات ریز سکه و همچنین ارز چه در صرافی‌ها و چه در حاشیه خیابان فردوسی و سبزه‌میدان با افزایش روبرو شده است .

نکته مهم اینجاست که قیمت طلا در بازارهای جهانی نیز از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس بالاتر رفته است اما در عین حال رشد بهای ارز در بازار داخلی این افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی را حمایت کرده و بزرگ تر شدن حباب سکه را در پی داشته است.

ظهر دیروز بود که کم کم بازار از جو هیجانی خود فاصله گرفته و رود ریزش قیمت‌ها معکوس شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: