امیرمسعود عابدینی: تغییرات اعمال شده فقط روی پیشرانه صورت نگرفته و دستی هم روی ظاهر GT۶۳ S E-Performance کشیده شده است.
رنگ سبز مات در کنار جزئیات کوچک زرد رنگ و انبوهی از قطعات فیبرکربنی،از جمله تغییرات ظاهری این مرسدسبنز محسوب میشود.
در نمای جلویی شاهد این هستیم که ورودیهای هوای جدیدی در گوشههای جلوپنجره و قسمت پایینی سپر و روی کاپوت اضافه شده است.لیپ فیبرکربنی با جزئیات زرد رنگ در این قسمت دیده میشود.
شما را لحظاتی با دیدن پوزه این کوسه آلمانی تنها میگذاریم!
رینگهای آلیاژی سبک که با نام Type Y.۵ شناخته میشوند،با ابعاد ۲۲ اینچی خود،نمای کناری را بسیار اسپرتتر کرده است.
نوشتهی منصوری در اجزای مختلف این خودرو دیده میشود.
در قسمت پشتی با بال بسیار بزرگی مواجهیم که در پروژههای دیگر منصوری این امر طبیعی است.دیفیوزر فوق اسپرت با دو اگزوز دوبل،به همراه خروجیهای هوای فیبرکربنی،از تغییرات این قسمت به حساب میآیند.
در کابین این هیولای آلمانی با تریم فیبرکربن و اجزای زرد رنگ در صندلیها و داشبورد و کفی خودرو روبهرو هستیم.
اما برویم سراغ اصل مطلب؛پیشرانه ۴ لیتری V۸ توئینتوربو مرسدس این بار به جای ۸۳۱ اسببخار قدرت،۸۸۰ اسببخار قدرت و ۱۴۹۰ نیوتونمتر گشتاور تولید میکند.
حداکثر سرعت این مرسدسبنز به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.منصوری ادعا می کند که تغییرات گسترده ای در شاسی برای هندلینگ بهتر و حداکثر داینامیک به ترکیب اضافه شده است.
قیمت این پروژه منصوری هنوز مشخص نشده،اما قطعا باید انتظار داشت که از قیمت ۲۱۰ هزار دلاری نسخه استاندارد GT۶۳ S E-Performance بیشتر باشد!