کد خبر: ۹۴۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۳
روابط عمومی استانداری لرستان اعلام کرد: بروز علائم مسمومیت، استرس و بدحالی دانش آموزان در برخی مدارس استان موجب پیگیری مدیران و حضور اورژانس در این مدارس شد. وی گفت: برخی دانش آموزان که نیازمند رسیدگی بیشتر بودند به مرکز درمانی منتقل شدند که در حال حاضر مشکل خاصی برای دانش آموزان بوجود نیامده و روند ترخیص آن‌ها در حال انجام است.

استانداری لرستان: علائم مسمومیت در برخی دانش‌آموزان موجب حضور اورژانس در چند مدرسه شدروابط عمومی استانداری لرستان اعلام کرد: بروز علائم مسمومیت، استرس و بدحالی دانش آموزان در برخی مدارس استان موجب پیگیری مدیران و حضور اورژانس در این مدارس شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، طبق بررسی‌های اولیه مشخص شده سه مدرسه در شهرستان‌ های پلدختر، دورود و الیگودرز با این موضوع مواجه بود که با توجه به بروز استرس در بین دانش آموزان و بد حال شدن برخی از آنها گروه‌های پزشکی در محل حاضر شدند.

وی گفت: برخی دانش آموزان که نیازمند رسیدگی بیشتر بودند به مرکز درمانی منتقل شدند که در حال حاضر مشکل خاصی برای دانش آموزان بوجود نیامده و روند ترخیص آنها در حال انجام است.

وی همچنین از بروز بدحال شدن دانش آموزان سه مدرسه دخترانه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت خبر داد و افزود: مدیران این مدارس نیز بلافاصله به منظور اطمینان از سلامتی دانش‌آموزان و حفظ آرامش آنها با اورژانس تماس گرفتند و نیروهای امدادگر در مدارس حاضر شدند.

وی بیان‌کرد : بروز استرس نقش بالایی در بدحال شدن دانش آموزان این مدارس داشته است.

عزتی افزود : خوشبختانه تا کنون مشکل حادی برای هیچ یک از دانش آموزان به وجود نیامده و اکثر دانش‌آموزانی که به مراکز درمانی منتقل شده بودند نیز پس از ساعاتی کوتاه ترخیص شدند و تعدادی نیز به منظور اطمینان از سلامتی کامل چند ساعت بیشتر در بیمارستان خواهند بود.

وی بیان کرد: این موضوع در دبیرستان دخترانه نرگس خرم‌آباد، مدرسه دخترانه علویه بروجرد، مدرسه متوسطه دوم دخترانه شاهد دورود، دبیرستان دخترانه افرینه، مدرسه حضرت زینب کوهدشت، دبیرستان دخترانه در الیگودرز گزارش شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: