کد خبر: ۹۴۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۱۵۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از وقوع مسمومیت‌های جدید در سه شهرستان دیگر استان خوزستان خبر داد. وی با اشاره به آمار مسمومیت این شهر‌ها گفت: تا این لحظه شهرستان دشت آزادگان با ۳۰ نفر مبتلا، ۲۵ نفر ترخیص و ۵ نفر در بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان بستری، شهر صیدون با ۲۳ نفر مبتلا، ۱۷ نفر ترخیص و ۶ نفر بستری و شهرستان اندیمشک با ۴۰ نفر مبتلا، ۳۵ نفر ترخیص و ۵ نفر بستری، آمار مسمومیت‌های جدید در استان هستند.

وقوع مسمومیت دانش‌آموزان در سه شهر دیگر خوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از وقوع مسمومیت‌های جدید در سه شهرستان دیگر استان خوزستان خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر امروز (۱۵ اسفندماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرهای دشت آزادگان، صیدون و اندیمشک، سه شهر جدیدی هستند که به مسمومیت مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به آمار مسمومیت این شهرها گفت: تا این لحظه شهرستان دشت آزادگان با ۳۰ نفر مبتلا، ۲۵ نفر ترخیص و ۵ نفر در بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان بستری، شهر صیدون با ۲۳ نفر مبتلا، ۱۷ نفر ترخیص و ۶ نفر بستری و شهرستان اندیمشک با ۴۰ نفر مبتلا، ۳۵ نفر ترخیص و ۵ نفر بستری، آمار مسمومیت‌های جدید در استان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: