کد خبر: ۹۴۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۱۴۶
تفاهم نامه همکاری بین هلدینگ صنایع عمومی تامین و بانک کشاوری به منظور ارائه خدمات بانکی امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین هلدینگ صنایع عمومی تامین و بانک کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه، تفاهم نامه ای بین هلدینگ صنایع عمومی تامین و بانک کشاوری به منظور ارائه خدمات بانکی اعم از ریالی ارزی، مالی و بانکداری الکترونیکی به هلدینگ صنایع عمومی و شرکت های زیر مجموعه منعقد گردید.
در این تفاهم نامه بانک موافقت می نماید سرمایه در گردش مورد نیاز با توجه به ظرفیت های موجود و توان صادراتی شرکت و شرکت های زیر مجموعه، صدور ضمانتنامه و انواع گشایش اعتبار اسنادی با رعایت کلیه ضوابط تامین و تخصیص ارز و رعایت شرایط و محدودیت های بین المللی با حداقل تشریفات اداری اقدام و مساعدت نماید.
همچنین بانک تضامین و وثایق متعلق به شرکت های زیر مجموعه را جهت تعیین تسهیلات و اعتبارات تضمین یافته از کلیه شرکت ها زیر مجموعه می پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: