کد خبر: ۹۴۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۱۴۸
روزنامه کیهان که روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد این روزها نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی ندارد.

کسانی که در دوره روحانی نگران کاهش ارزش پول ملی بوند الان ساکتندبه گزارش خبرداغ به نقل از شرق :روزنامه کیهان که روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد این روزها نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی ندارد.

این روزنامه در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به افزایش قیمت دلار اعتراض کرد و نوشت آن‌روزها ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا از برجام خارج شده بود و بازار ارز در داخل کشور دچار شوک شد، اگر برجام را پاره می‌کردیم، دلار جهش پیدا نمی‌کرد.

اصولگرایان بارها به همین بهانه به دولت قبل تاخت‌ند، اما اکنون همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند؛ درحالی‌که مجلس یازدهم با مصوبه اسفند ۹۹ عملا دست دولت روحانی را برای گشایش‌های برجامی بست و برجام را پاره کرد. ضمن اینکه پیش از آن نیز برخی نمایندگان مجلس آن را در جلسه علنی آتش زده بود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: