کد خبر: ۹۴۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۳
سرپرست اداره‌کل راه آهن جنوب شرق گفت: ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک حرکت قطار مسافری زاهدان - تهران و برعکس را در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن لغو کرد.
طوفان حرکت قطار زاهدان- تهران را لغو کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : مجید ارجونی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تصمیم با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و طوفان ‏گردوخاک و همچنین کاهش شدید دید افقی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:‎ قطار زاهدان _ تهران هر روز ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه زاهدان را به مقصد تهران ترک می‌کند.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: براساس بررسی اعلام سازمان هواشناسی استان ۲ روز پایانی هفته در نواحی مرکزی وزش باد در برخی نقاط همراه گرد و خاک است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی زیاد (۱۱.۵ درصد گستره کشور) و موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استانهایی است که احتمال وقوع چندین مخاطره طبیعی بطور همزمان در آن وجود دارد، در شمال این استان تندبادها و گرد و غبار شدید و خشکسالی، در مرکز سیل و زلزله و در جنوب نیز احتمال وقوع سونامی و دمای زیاد هوا بعضا تا بیش‌از ۵۰ درجه و ریزش باران‌های فصلی و جاری شدن سیل‌های مقطعی وجود دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: