کد خبر: ۹۴۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۸
سازمان هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ را طی امروز و یکشنبه در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی کرد.

هشدار «سطح زرد» هواشناسی برای امروز و فردا؛ خطر سقوط بهمن در ارتفاعات تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سازمان هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ را طی امروز و یکشنبه در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی کرد.

سازمان هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی را طی امروز و یکشنبه در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی کرد.

بر اساس این گزارش، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعضی ساعات به ویژه طی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

باتوجه به اینکه در ارتفاعات با توجه به افزایش نسبی دما، احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی شده است، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و احتیاط در گذر از جاده‌های کوهستانی و برفگیر توصیه می‌شود.

طی این مدت با توجه به سکون نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، پرجمعیت و صنعتی افزایش شاخص آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار می‌باشد.

برای چند روز آینده، روند افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: