کد خبر: ۹۴۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
تعداد بازدید: ۹۰۹
به یمن دهه مبارک فجر صورت پذیرفت:
گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد و گروه صنعتی و معدنی امیر در زمینه های مشارکت در تأسیس شرکت های سرمایه گذاری و معدنی در حوزه زنجیره ارزش فولاد، ارائه کمک های فنی و مهندسی در زمینه های اکتشاف، طراحی، استخراج و فرآوری، مشارکت در طرح های توسعه ای شرکت های معدنی و فولادی، مشارکت در تأمین مالی پروژه ها از طریق ابزاری های نوین تجهیز منابع با رویکرد بازار سرمایه و ضمانت متقابل در استفاده از تسهیلات و اوراق بدهی، همکاری مشترک جهت اخذ کرسی­های هیات مدیره در شرکت­های مربوطه و ... همکاری خواهند نمود.

گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد و گروه صنعتی و معدنی امیر تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء نمودندگروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد(دالاهو) و گروه صنعتی و معدنی امیر در هفدهمین روز بهمن ماه و مصادف با ایام ا... دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، جهت دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بهره مندی مستمر از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی های طرفین و بهره بیشینه از هم افزایی حاصله از ظرفیت های یکدیگر تفاهم نامه همکاری مشترک جامع را به حول و قوه الهی امضاء نمودند.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد، به موجب این تفاهم نامه گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد و گروه صنعتی و معدنی امیر در زمینه های مشارکت در تأسیس شرکت های سرمایه گذاری و معدنی در حوزه زنجیره ارزش فولاد، ارائه کمک های فنی و مهندسی در زمینه های اکتشاف، طراحی، استخراج و فرآوری، مشارکت در طرح های توسعه ای شرکت های معدنی و فولادی، مشارکت در تأمین مالی پروژه ها از طریق ابزاری های نوین تجهیز منابع با رویکرد بازار سرمایه و ضمانت متقابل در استفاده از تسهیلات و اوراق بدهی، همکاری مشترک جهت اخذ کرسی­های هیات مدیره در شرکت­های مربوطه و ... همکاری خواهند نمود.

موضوع این تفاهم‌نامه عبارت است از ارتقاء و گسترش همکاری های فی مابین از طریق مدیریت بهینه دارایی­ها و شرکت های تابعه طرفین در ابعاد کارشناسی و ارائه خدمات در زمینه فنی و تخصصی، طرح‌های توسعه­ای، مشاوره­ و خدمات حقوقی، سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار و تامین منابع، ورود به بازار سرمایه، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری، افزایش بازدهی دارایی ها، ایجاد ارزش افزوده در محصولات تولیدی شرکت های تابعه، بازاریابی و صادرات محصول، افزایش بازدهیِ شرکت های تابعه طرفین و توسعه و غنی­سازی آنها، ایجاد و تکمیل زنجیره تامین و فروش با تأکید بر فعالیت در بازار سرمایه و در حوزه­های قابل همکاری به منظورخلق ارزش بیشینه برای ذینفعان.

گروه صنعتی و معدنی امیر از سال گذشته با نماد "وامیر" از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرش و مشغول به فعالیت در حوزه های سرمایه گذاری در معادن و صنایع وابسته می باشد. وامیر در حال حاضر سهامدار هفده درصدی سهام شرکت معادن اسفندقه از توابع گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: