کد خبر: ۹۴۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۳
­وزیر صنعت، معدن و تجارت از بررسی طرحی در دولت خبر داد که بر اساس آن خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند، شماره گذاری خواهند شد. فاطمی امین گفت که جزییات و شرایط این موضوع هفته آینده اعلام خواهد شد.

وزیر صنعت: بر اساس طرحی که در دولت نهایی شده، خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند، مجوز تردد در کل کشور را خواهند داشتوزیر صنعت، معدن و تجارت از بررسی طرحی در دولت خبر داد که بر اساس آن خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند، شماره گذاری خواهند شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: در زمینه خودرو طرحی در دولت بررسی و نهایی شده است که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

وی گفت: براساس این طرح، خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند با شرایطی که هفته آینده به دقت اعلام خواهیم کرد این مجوز را خواهند داشت که شماره‌گذاری شوند و در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرند که می‌تواند کمکی برای افزایش عرضه در بازار باشد.

وزیر صنعت، معادن و تجارت، همچنین وضعیت تولیدات صنعتی و معدنی کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در میان ۱۰ کشوری که بیشترین تولید فولاد را در جهان دارند، ایران به رتبه هفتم ارتقا یافته است.

فاطمی امین اضافه کرد: خوشبختانه در سال ۲۰۲۲ میلادی، رشد تولید فولاد در ایران در میان ۱۰ کشوری که به لحاظ میزان فولاد برتر هستند، بیشترین رشد را داشته است و ما بیشترین رشد را در میان ۱۰ کشور برتر تولید فولاد داشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: