کد خبر: ۹۴۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۸۶
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی گرم وارداتی از روسیه با قیمت هرکیلوگرم ۱۸۰ هزار تومان به صورت شقه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و بعد به صورت گسترده در فروشگاه‌های های سطح شهر توزیع می‌شود.

توزیع گوشت گوسفند «روسی» برای تنظیم بازار / قیمت: ۱۸۰ هزار تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی گرم وارداتی از روسیه با قیمت هرکیلوگرم ۱۸۰ هزار تومان به صورت شقه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و بعد به صورت گسترده در فروشگاه‌های های سطح شهر توزیع می‌شود.

حسین دماوندی نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوالی با اشاره به واردات و توزیع گوشت گرم گوسفندی از روسیه برای تنظیم بازار داخلی اظهار داشت: این محصول به صورت گرم و با قیمت هر کیلوگرم ۱۸۰ هزار تومان به صورت شقه عرضه می‌شود.

وی افزود: این محصول ابتدا در میادین میوه و تره بار، بعد از فروشگاه های زنجیره ای و در مراحل بعد به طور گسترده در فروشگاه های سطح شهر توزیع می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: توزیع گوشت گوسفندی با قیمت مصوب تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در کنار آن گوشت منجمد داخلی نیز توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت گوشت گوسفندی داخلی نیز به صورت منجمد و با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و محدودیتی برای عرضه این محصولات نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: