کد خبر: ۹۴۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۴
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی های شرکت های زیرمجموعه صندوق تاکید کرد.

تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی شرکت های تابعهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی در سخنانی در سومین نشست صمیمانه و جلسه هم اندیشی روابط عمومی های صندوق بازنشستگی فولاد با ابراز خرسندی از حضور در این نشست تصریح کرد: روابط عمومی پیشانی عملکرد هر سازمان و بازوی پرتوان مدیریت آن و در واقع مهم ترین داشبورد مدیریتی برای پیشبرد اهداف مجموعه و برنامه ریزی استراتژیک است.

وی افزود: اصولا شرکتی در راستای فلسفه کاری خود موفق خواهد بود که روابط عمومی موفقی داشته باشد.

کاظمی با اشاره به اینکه یکی از نزدیکترین ارکان سازمان به مدیرعامل، روابط عمومی است گفت: از هیچ حمایتی از روابط عمومی ها دریغ نخواهیم کرد. انتظار دارم روابط عمومی ها در اطلاع رسانی اخبار و استفاده از ظرفیت بزرگ فضای مجازی جدیت داشته باشند و رسالت خود برای جهاد تبیین را به خوبی ایفا نمایند.

وی افزود: حتما باید جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ارتقا یابد و به صورت مستقل ترجیحا زیر نظر مدیرعامل شرکت باشند.پیش از سخنان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، کیوان امجدیان مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از روند برگزاری این نشست ارائه کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این نشست، افزایش هم افزایی، پیوستگی و تعامل میان روابط عمومی شرکت ها با روابط عمومی صندوق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: