کد خبر: ۹۴۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۴۷
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و سیلابی شدن رودخانه‌های استان طی روزهای پیش رو هشدار داد و اعلام کرد که تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه‌ها ممنوع و شهروندان باید مراقب باشند.

تهرانی‌ها، مراقب سیلاب‌های احتمالی رو باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و سیلابی شدن رودخانه‌های استان طی روزهای پیش رو هشدار داد و اعلام کرد که تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه‌ها ممنوع و شهروندان باید مراقب باشند.

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار نارنجی رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر روز یکشنبه (۹ بهمن ماه) لغایت چهارشنبه (۱۲ بهمن ماه) در استان‌های تهران و البرز، بارش باران و برف، رخداد مه، کولاک برف و پدیده بهمن پیش بینی شده که احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب در رودخانه ها و مسیل‌ها وجود خواهد داشت.

شرکت آب منطقه‌ای تهران، در کنار سایر ارگان‌های مرتبط برای مهار ‌سیلاب در حالت آماده باش بوده و رصد و پایش رودخانه‌های ‌استان تهران توسط اکیپ‌های گشت و بازرسی امورهای منابع آب تابعه و اطلاع رسانی‌های مکرر این ‌شرکت به منظور آگاه سازی مردم از شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب، انجام شده است.

هشدار احتمال وقوع ‌سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هرگونه تردد و اتراق در حاشیه ‌رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است. توقف و نصب نکردن چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه‌ها حتی رودخانه‌ها و مسیل‌های خشک، عبور نکردن از عرض جریان‌های سیلابی و نیز مراقبت در کنار جریان سیلاب برای مشاهده یا تصویربرداری و توجه جدی به هشدارهای دستگاه‌های اجرایی مربوطه، رسانه‌ها و مسئولان و مأموران در هنگام وقوع سیل، باید مورد توجه جدی شهروندان قرار بگیرد

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: