کد خبر: ۹۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۰
با وجود هشدار‌های متعدد سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در هفته جاری، معابر و خیابان‌های مناطق شمالی شهر تهران امروز شاهد ترافیک سنگین به دلیل عدم‌ شن‌پاشی و برف‌روبی مناسب بود.

تأخیر در برف‌روبی خیابان‌های شمال تهران / بارش برف از نیمه‌های شب آغاز شد، اما ماشین‌های برف‌روب و شن‌پاش از ساعت ۸ صبح شروع به کار کردند / مردم با کیسه‌های شن راه خودرو‌ها را باز می‌کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا: با وجود هشدار‌های متعدد سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در هفته جاری، معابر و خیابان‌های مناطق شمالی شهر تهران امروز شاهد ترافیک سنگین به دلیل عدم‌ شن‌پاشی و برف‌روبی مناسب بود.

در بعضی از این معابر، مردم با کیسه‌های شن اطراف خیابان‌ها، راه را برای رفت و آمد خودروها باز می‌کردند.

مشاهدات عینی خبرنگار برنا حاکی است که در برخی مناطق شمال تهران، ماشین‌های برف‌روب و شن‌پاش از ساعت 8 صبح امروز شروع به کار کردند در حالیکه بارش برف از نیمه‌های شب آغاز شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: