کد خبر: ۹۴۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۵
دکتر شعبان مرادی رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک آینده و جواد توسلی‌مهر مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" ضمن نشستی مشترک که با حضور جمعی از اعضای هیات عامل و مدیران بانک آینده و چندی از مدیران گروه صنعتی ایران خودرو دیزل برگزار شد، بر حمایت این بانک از تولید، صنعت و اشتغال در کشور تاکید کردند.

نشست مشترک رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک آینده با مدیرعامل ایران خودرو دیزلبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، دکتر شعبان مرادی رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک آینده و جواد توسلی‌مهر مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" ضمن نشستی مشترک که با حضور جمعی از اعضای هیات عامل و مدیران بانک آینده و چندی از مدیران گروه صنعتی ایران خودرو دیزل برگزار شد، بر حمایت این بانک از تولید، صنعت و اشتغال در کشور تاکید کردند.
در این نشست طرفین بر تقویت سطح همکاری‌های مشترک و توسعه تعاملات مالی و اعتباری توافق نمودند.
بانک آینده با تامین اعتبار در حوزه‌های اولویت‌دار کشور و با هدف افزایش تولید و اشتغال از همان ابتدای تاسیس پیشران و حامی تولید بوده که در صنایع مختلف این موضوع را نشان داده است و در حال حاضر نیز به صورت مستقیم در کنار تولید قرار دارد.
بانک آینده به منظور حمایت از تولید، رشد و ارتقای اقتصاد ملی، در حوزه نقل و انتقال و تامین مباحث مالی فعال عمل کرده است و بر همین اساس با تمام توان می‌کوشد گره‌گشای بخش تولید باشد.
بانک آینده با نوآوری در سیستم بانکی و ایجاد ابزارهای جدیدی مانند: برات الکترونیکی، گام و سایر ابزارهای نوین بانکی همواره می‌کوشد تا در حمایت از تولید با استفاده از این ابزارها، رونق و شکوفایی اقتصادی کشور را بیش از پیش فراهم سازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: