کد خبر: ۹۴۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۱
اسماعیل اعرزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران اظهار داشت: به‌دلیل قطع فیبر نوری در ۱۵ کیلومتری جاده بابل به قائم‌شهر، در حاشیه پل تلار قائم‌شهر، ارتباطات اینترنت ثابت و همراه از ۱۲ ظهر امروز دچار اختلال شد.

مدیرکل ارتباطات مازندران درباره علت قطعی اینترنت در ۴ شهر استان: فیبر نوری در ۱۵ کیلومتری جاده بابل به قائم‌شهر قطع شده بودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران علت اختلال و قطعی اینترنت در ۴ شهر مازندران را توضیح داد

اسماعیل اعرزی مدیرکل ارتباطات و فنا‌وری اطلاعات مازندران در پاسخ به علت قطعی اینترنت در 4 شهر استان مازندران از ساعت 12 امروز اظهار داشت: به‌دلیل قطع فیبر نوری در 15کیلومتری جاده بابل به قائم‌شهر، در حاشیه پل تلار قائم‌شهر، ارتباطات اینترنت ثابت و همراه از 12 ظهر امروز دچار اختلال شد.

وی با بیان اینکه با اعزام نیروهای فنی و تخصصی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران و اداره ارتباطات زیرساخت استا‌ن و مخابرات منطقه مازندران مشکل اینترنت سریعاً برطرف شد، ‌افزود: پس از رفع قطعی‌ فیبر نوری، مشکل اینترنت چهار شهرستان قائم‌شهر، بابل، ساری و نکا برطرف شد و شبکه اینترنت به حالت نرمال برگشت.

مدیرکل ارتباطات و فنا‌وری اطلاعات مازندران تصریح کرد: در سایر شهرستان‌های استان مازندران ‌مشکل ‌اختلال و قطعی اینترنت نداشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: