کد خبر: ۹۴۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۳
اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان مازندران گفت: اینترنت شهرستان‌های ساری، قائمشهر و نکا به علت اختلال در مسیر فیبر نوری از ساعتی قبل قطع شده است.

اینترنت ساری، نکا و بخشی از قائمشهر قطع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان مازندران گفت: اینترنت شهرستان‌های ساری، قائمشهر و نکا به علت اختلال در مسیر فیبر نوری از ساعتی قبل قطع شده است.

اسماعیل اعزی در خصوص علت قطعی این ارتباط افزود: در دو نقطه از مسیر فیبر نوری بابل به قائمشهر و همچنین قائم شهر به ساری اختلال ایجاد شده است که کارشناسان زیر ساخت هم اکنون برای ارزیابی علت به محل اعزام شده اند.

وی اظهار داشت: از حوالی ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه اختلال اینترنتی در این شهرستان‌ها به وجود آمده و تا زمان مخابره خبر این شرایط همچنان با برجا است.

اعزی گفت: به غیر از سه شهرستان اعلام شده در دیگر شهرستان‌های مازندران مشکل اختلال اینترنت وجود ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان مازندران زمان دقیق وصل مجدد اینترنت در این شهرستان‌ها را نامشخص اعلام کرد.

وی توضیح داد:همچنین اختلال در تلفن همراه خط ایرانسل در مرکز استان و شهرستان‌های قائمشهر و نکا وجود دارد. این اختلال هم در حوزه تلفن همراه، خانگی و اداری نیز دیده می‌شو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: