کد خبر: ۹۴۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
آن‌قدر قیمت خودروها در بازار بالا رفته که کمتر خودرویی را می‌توان زیر ۱۰۰ میلیون تومان پیدا کرد.

این خودرو ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد/ جدول قیمتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در بررسی آگهی‌های فروش در بازار، خودروهایی با قیمت‌هایی کمتر از ۵۰ میلیون تومان هم دیده می‌شود.

در این میان، نگاهی به آگهی‌های فروش نشان می‌دهد که پیکان همچنان با قوت خرید و فروش می‌شود و البته تقریبا معیار خاصی برای قیمت‌گذاری این خودرو وجود ندارد و اغلب قیمت‌ها بسته به توافق افراد و نیز پولی که آنها حاضرند برای پرداختن به دلخوشی‌هایشان هزینه کنند،‌ برمی‌گردد.

با این وجود، در بررسی قیمت‌ها در میان آگهی‌های فروش، یک پیکان سفید سدان مدل ۱۳۷۹ دوگانه‌سوز با ۲۰۹ کیلومتر کارکرد برای فروش ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

همچنین پیکان سدان مدل ۱۳۷۷ دوگانه‌سوز با ۴۰۰ کیلومتر کارکرد، ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. یک پیکان سدان بنزینی مدل ۱۳۸۲ با ۲۵۰ کیلومتر کارکرد نیز در بازار برای فروش ۵۰ میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

در عین حال، پیکان سدان مدل ۱۳۸۰ بنزینی با ۳۰۰ کیلومتر کارکرد نیز در میان آگهی‌های فروش به قیمت ۴۰ میلیون تومان دیده می‌شود.

پیکان سدان دوگانه‌سوز مدل ۱۳۷۹، ۲۰۹ کیلومتر کارکرد

۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

پیکان سدان دوگانه‌سوز مدل ۱۳۷۷، ۴۰۰ کیلومتر کارکرد

۵۰ میلیون تومان

پیکان سدان بنزینی مدل ۱۳۸۲، ۲۵۰ کیلومتر کارکرد

۵۰ میلیون تومان

پیکان سدان بنزینی مدل ۱۳۸۰، ۳۰۰ کیلومتر کارکرد

۴۰ میلیون تومان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: