کد خبر: ۹۴۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۱۹۹
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس برای دفاع از لایحه بودجه 1402 خبر داد.

رئیس جمهور فردا برای دفاع از بودجه 1402 به مجلس می‌رودبه گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: رئیس جمهور فردا برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس حاضر می‌شود.

وی افزود: در جلسه علنی فردای مجلس، چهار نفر از نمایندگان به قید قرعه به عنوان مخالف و ۴ نفر دیگر نیز به قید قرعه به عنوان موافق کلیات لایحه بودجه مطالب خود را مطرح خواهند کرد و پس از دفاع رئیس جمهور از لایحه بودجه و صحبت‌های مخالفان و موافقان کلیات لایحه بودجه به رای گذاشته خواهد شد

به گزارش فارس، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به صورت دو شوری در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد، به این صورت که پس از تصویب کلیات آن در کمیسیون تلفیق و صحن، لایحه برای بررسی جزئیات ابتدا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و بعد در کمیسیون تلفیق مورد بحث قرار می‌گیرد.

پایان پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: