کد خبر: ۹۴۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۵
مدیرعامل بانک سرمایه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مقام مادر را در پیامی به شرح زیرتبریک گفت:

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زنپیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:
ای فاطمه! تو از من هستی و من از تو هستم.

میلادش تولد بهار است و آب، و میلاد هرچه پاکی و زلالی است. ولادت زهرای مرضیه (س) از هر کرانه، کوثر رحمت و عاطفه و مهر و محبت است، اهل آسمان و زمین از شادی پیامبر شادند و خانه وحی، با درخشش نامش، روشن ‏تر شده است.

میلاد پرنور و سرور دخت گرانقدر حضرت ختمی مرتبت (ص)، حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن را به تمامی دوستداران و ارادتمندان آن بانوی مطهره، به ویژه بانوان گرامی در میهن عزیزمان، تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای همگان بهره مندی از برکات آن بانوی مطهره را مسئلت دارم.

 

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: