کد خبر: ۹۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۲
وزیر صنعت گفت: با اضافه شدن ۱۲ محصول جدید به سبد محصولات خودرویی کشور طی امسال و سال آینده، تمام خودروهای قدیمی از رده خارج خواهد شد.

خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو/ این خودروها به بازار می‌آیندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سید فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه ۱۲ خودروی تولید داخل طی امسال و سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پیش از این هم سه محصول رونمایی شده است.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن ۱۲ محصول جدید به سبد محصولات خودرویی کشور طی امسال و سال آینده، تمام خودروهای قدیمی از رده خارج خواهد شد. ‌

وزیر صمت همچنین درباره تولید خودروی اقتصادی هم توضیح داد که هم ایران خوردو و سایپا و هم خودروسازان بخش خصوصی در حال پیگیری خودروی اقتصادی هستند.

فاطمی امین گفت: در ماه‌های اخیر از ۱۲ محصول جدید در دستور کار خودروسازان، سه محصول تولیدی با نام‌های شاهین، آریا و اطلس رونمایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: