کد خبر: ۹۴۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۳۰۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه ۱۲ خودروی تولید داخل طی امسال و سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت که پیش از این هم سه محصول رونمایی شده است.

وزیر صمت: ۱۲ خودروی جدید طی امسال و سال آینده وارد بازار می‌شود / ۳ محصول از این ۱۲ خودرو شامل شاهین، آریا و اطلس رونمایی شده / با ورود این ۱۲ خودرو به بازار، تمام خودرو‌های قدیمی از رده خارج خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه ۱۲ خودروی تولید داخل طی امسال و سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت که پیش از این هم سه محصول رونمایی شده است.

«سیدرضا فاطمی‌امین» تصریح کرد: با اضافه شدن ۱۲ محصول جدید به سبد محصولات خودرویی کشور طی امسال و سال آینده، تمام خودروهای قدیمی از رده خارج خواهد شد.

وزیر صمت همچنین درباره تولید خودروی اقتصادی هم توضیح داد که هم ایران خوردو و سایپا و هم خودروسازان بخش خصوصی در حال پیگیری خودروی اقتصادی هستند.

فاطمی امین گفت: در ماه‌های اخیر از ۱۲ محصول جدید در دستور کار خودروسازان، سه محصول تولیدی با نام‌های شاهین، آریا و اطلس رونمایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: