کد خبر: ۹۴۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۷۹
روزنامه اعتماد در یادداشتی به شیوه تبلیغاتی رسانه های حامی دولت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.
سوال اقتصادی مهم از دولت رئیسی درباره فروش نفتبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اعتماد در یادداشتی به شیوه تبلیغاتی رسانه های حامی دولت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.

در این مطلب امده است:

اگر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های حامی دولت را معیار قرار دهیم، هنگام فهرست کردن دستاوردهای دولت، تولید و فروش نفت افزایش می‌یابد و پول آن هم مرتبا وارد کشور می‌شود اما به وقت انتقادات از نحوه مدیریت دولت، ناگهان «جنگ سخت اقتصادی» شروع می‌شود و مشخص نیست که نهایتا فروش نفت و ورود پول‌های ناشی از آن افزایش داشته یا جنگ اقتصادی اوج گرفته است؟

غالبا علاوه بر زمان‌های اعلام دستاوردها، زمانی هم که دولتی‌ها و حامیانش بخواهند به دولت روحانی حمله کنند، فروش نفت و درآمدهای وصول‌شده حاصل از آن هم افزایش می‌یابد اما وقتی حرف از انتقاد و نقد به مدیریت می‌شود، «جنگ اقتصادی» است که شدید می‌شود. بالاخره نتیجه این همه افزایش فروش و ورود درآمدهای ناشی از آن، باید تاثیری هم بر وضع بازار داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: