کد خبر: ۹۴۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، دربی شماره ۹۹ را نه در ورزشگاه آزادی که در میان قهرمانان دفاع مقدس به نظاره نشست.

درویش برای تماشای دربی به آسایشگاه جانبازان رفتبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، همواره عادت داشتیم موسی سلامت، هوادار پر و پا قرص پرسپولیس را برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حاضر ببینیم.

تعصبش، او را تا جایی که می‌شود به آن‌جاهایی می‌برد که پرسپولیس باشد. برای دربی‌ها که از قبل بازی، خودش را به تیم می‌رساند ولی این بار او و همرزمانش خود برای دربی میزبان بودند.

مدیر عامل پرسپولیس، امروز تصمیم گرفت در غیاب هواداران که نمی‌توانستند در ورزشگاه باشند، خود نیز به ورزشگاه نرود و به جای آن، راهی مرکز توانبخشی ثارالله شد تا دربی را در میان پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌هایی ببیند که خود مظهر قهرمانی و پهلوانی هستند.

به این ترتیب، مدیر عامل پرسپولیس که مدیر روابط عمومی باشگاه نیز او را همراهی می‌کرد به اتفاق جمع همراه، بازی را در کنار جانبازان قهرمان دفاع مقدس به تماشا نشست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: