کد خبر: ۹۴۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۶
سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.

وزیر اقتصاد: رهبر انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت کردندبه گزارش خبرداغ ، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد و دارایی در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی درباره اجازه مقام معظم رهبری درباره سهم دولت از صندوق توسعه ملی و محل خرج آن خاطرنشان کرد: تا دیروز 11 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به خزانه دولت واریز شده و صرف عقب‌افتادگی طرح‌های عمرانی خواهد شد که در نوبت تخصیص بودجه بوده‌اند‌.

 

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: هم‌چنین رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: