بهمکاری حمل و نقل آبادان و رایتل برای اجرای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند و دانش بنیانه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، محمدرضا حمیدی معاون نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا ضمن بازدید از شرکت حمل و نقل آبادان بر استفاده از سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در این شرکت تاکید کرد.معاون نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا با اشاره به ظرفیت‌های شرکت رایتل در حوزه فناوری‌های ارتباطی، پیگیری اجرای تفاهم‌نامه امضا شده میان هلدینگ سیمان تامین و شرکت رایتل در راستای هم‌افزایی را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به توسعه روزافزون زیرساخت‌های ارتباطی در شرکت رایتل و نیاز شرکت حمل و نقل آبادان به استفاده از فناوری‌های جدید این تعامل برکات بسیاری برای هر دو مجموعه خواهد داشت.

رضاخواه در این دیدار گفت: شرکت رایتل به عنوان پیشران تحقق تحول دیجیتال در مجموعه شستا، همواره آمادگی خود را در راستای طراحی و پیاده سازی پلتفرم و سرویس های هوشمندسازی حمل و نقل اعلام نموده است. امید است با عنایت به نقش کلیدی بازارگاه و سامانه های هوشمند حمل و نقل در تکمیل زنجیره خلق ارزش و ظرفیت های رایتل در این زمینه، همکاری مثمر ثمری فی‌مابین رایتل و حمل و نقل آبادان صورت پذیرد

شایان ذکر است در این بازدید یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت رایتل و محمدصادق کریمی عضو هیات مدیره این شرکت محمدرضا حمیدی را همراهی می‌کردند.