کد خبر: ۹۳۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۸۳
سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش گفت: در صندوق بازنشستگی فولاد با توجه به ماموریت های خود در حوزه بیمه ای، درمان و سرمایه گذاری توجه ویژه ای به موضوع نوآوری و خلاقیت و پژوهش داریم و امیدواریم با اجرای برنامه های پژوهشی بتوانیم در حوزه های ماموریت صندوق با هزینه کمتر و رضایتمندی بیشتر بازنشستگان کارهای مطلوبی را انجام دهیم.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد:از یافته های پژوهشی برای کاهش هزینه ها و بهبود کارایی و اثربخشی استفاده می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی تصریح کرد: در حوزه شرکت ها نیز به پژوهش توجه خاصی داریم و حتی در بعضی از شرکتهایمان اداره کلی به نام پژوهش داریم تا در جهت افزایش تولید، کارایی و اثربخشی اقدامات موثری را انجام دهند.وی افزود: اگر بتوانیم به پژوهش های صورت گرفته نگاه ویژه ای داشته باشیم می توانیم از آنها در اجرای طرح های صندوق استفاده کرده، هزینه ها را کاهش و اثربخشی و کارایی را افزایش دهیم.

کاظمی گفت: در صندوق فولاد تلاش می کنیم با ارتباط با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها از آخرین یافته های پژوهشی و مدیریت دانش در جهت رسالت و ماموریت صندوق استفاده کنیم. آنچه برای ما مهم است به کارگیری نتایج پژوهش ها متناسب با ماموریت صندوق به خصوص در حوزه شرکت ها است.

وی در خصوص نقش موسسه کار و تامین اجتماعی در موضوع پژوهش گفت: این موسسه با توجه به ماموریت خود می تواند نقش کلیدی و مهمی در هماهنگی و ارتباط با شرکت های دانش بنیان داشته باشد و دستاوردهای پژوهشی را در اختیار صندوق های تابعه وزارتخانه قرار دهد. تاکنون در نظام حکمرانی توجه ویژه ای به یافته های پژوهشی نشده و تمام تلاش ما استفاده از این یافته ها در جهت اهداف صندوق است. ما حتما در صندوق از این یافته ها در راستای رضایتمندی جامعه هدف و افزایش کارایی و اثربخشی استفاده می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: