کد خبر: ۹۳۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۵
وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما از حقوق مردم برای اعتراض مسالمت‌جویانه، بیان دیدگاه‌هایشان و ابراز نارضایتی‌شان در هر جایی که باشد، چه در چین، چه در ایران و چه در هر جای دیگری حمایت می‌کنیم. بلینکن با رد کردن حمایت این کشور از ناآرامی‌ها در ایران، گفت که «اساسا»، اعتراضات در چین و ایران به آمریکا ارتباطی ندارد.

بلینکن: اعتراضات در ایران به آمریکا ربطی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگویی موضوع حمایت دولت این کشور از ناآرامی‌ها در ایران را رد کرد.

به گزارش  شبکه سی‌ان‌ان، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این که آیا دولت آمریکا از معترضان در چین حمایت می‌کند، گفت: ما از حقوق مردم برای اعتراض مسالمت‌جویانه، بیان دیدگاه‌هایشان و ابراز نارضایتی‌شان در هر جایی که باشد، چه در چین، چه در ایران و چه در هر جای دیگری حمایت می‌کنیم.

اخیرا مردم چین به محدودیت‌هایی که این کشور در زمینه کرونا اعمال کرده،‌ دست به اعتراض زده‌اند.

بلینکن با رد کردن حمایت این کشور از ناآرامی‌ها در ایران، گفت که «اساسا»، اعتراضات در چین و ایران به آمریکا ارتباطی ندارد.

او در این راستا بیان کرد: موضوع، مردم این دو کشور هستند که تلاش می‌کنند دیدگاهشان را بیان کنند، تلاش می‌کنند به خواسته‌هایشان برسند و موضوع، پاسخی است که دولت‌ها به آن می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
۱۵:۲۲۱۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا تهدیدی برای کشتیرانی در دریای سرخ است
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به دنبال ایجاد هرج و مرج در منطقه خاورمیانه و جهان است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
۱۰:۲۴۱۴ آذر ۱۴۰۱
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در باره ایران دروغ گفته است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
۱۰:۰۵۱۴ آذر ۱۴۰۱
اگر سفیر انگلیس را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.
اگر سفیر فرانسه را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
0
لندن و واشنگتن همراه با چند کشور دیگر از سال 2003 تاکنون با جان مردم عراق و لیبی بازی می کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: