کد خبر: ۹۳۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۳۴
جلسه هم اندیشی مرکز نوآوری شرکت دخانیات ایران با نمایندگان دانشگاه های برترکشور برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی مرکز نوآوری شرکت دخانیات ایران با نمایندگان دانشگاه های برترکشور به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که نمایندگان دانشگاه های علم و صنعت، صنعتی شریف و امیرکبیر حضور داشتند، نمایندگان مرکز نوآوری شرکت دخانیات ایران به عنوان متولی به بیان رسالت و ماموریت های محول شده در راستای بومی سازی قطعات و ماشین آلات تولیدی، مواد اولیه غیر توتون، ایجاد نگرش های جدید در زمینه فناوری های نوین در بخش های کشاورزی وصنعت پرداختند .

نماینده این مرکز به محدودیت ها و چالش های پیش روی شرکت دخانیات ایران اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد اساتید و متخصصان دانشگاه ها و مراکز علمی، شرکت دخانیات ایران را در برداشتن موانع و مشکلات موجود یاری نمایند.

در ادامه نیز نمایندگان دانشگاه­ به بیان ظرفیت­ها و امکانات دانشگاه­ها در حوزه­های آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و ایجاد تیم­های فناوری در راستای نیل به اهداف نوآورانه شرکت دخانیات ایران پرداختند.

گفتنی است در پایان این جلسه از خطوط تولید سیگارت شرکت دخانیات بازدید انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: