کد خبر: ۹۳۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
برخی مشاوران املاک در سطح شهر همچنان از وضعیت بازار ملک گلایه دارند و معتقدند این بازار به شدت راکد است.
مشاوران املاک درباره بازار چه نظری دارند؟به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد نیوز : برخی مشاوران املاک در سطح شهر همچنان از وضعیت بازار ملک گلایه دارند و معتقدند این بازار به شدت راکد است.

گزارش های میدانی از سطح شهر حاکی از رکود شدید در بازار ملک است. طبق روایت برخی مشاوران املاک در برخی نقاط شهر تهران، بازار مسکن هم در بخش خرید و فروش و هم در بخش رهن و اجاره با افت شدید تقاضا مواجه شده است.

به گفته یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۸ شهرداری تهران، حدود دو هفته است هیچ قراردادی ثبت نشده است. او می گوید درباره بازار اجاره نیز می گوید: در این بخش هم فایل زیاد است اما به دلیل نبود تقاضا، مستاجران بدون عجله خاصی نسبت به جستجوی ملک مدنظر اقدام می کنند که این موضوع روند بازار را کند کرده است.

یکی دیگر از مشاوران املاک فعال در منطقه ۵ نیز از کاهش شدید مراجعات می گوید. این فعال بازار مسکن درباره وضعیت بازار مسکن در مدت مشابه سال گذشته هم گفت: اگر بخواهیم نسبی بگوییم، قطعا سال پیش در همین مقطع شرایط بازار بهتر بود اما در حال حاضر میزان مراجعات با افت شدید مواجه شده است.

به گفته برخی مشاوران املاک، علت افت شدید تقاضا، وضعیت فعلی کشور است که بخش تقاضا را تحت تاثیر قرار داده است و مشتریان واقعی بازار، در صورتی که عجله نداشته باشند، دست نگه می دارند.

Untitled-22

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: