کد خبر: ۹۳۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۱۵۶
معاون وزیر جهاد کشاورزی از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای جمع‌آوری همه نژادهای مرغ از بازار و ایجاد تعادل در قیمت خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس :معاون وزیر جهاد کشاورزی از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای جمع‌آوری همه نژادهای مرغ از بازار و ایجاد تعادل در قیمت خبر داد.

 

پس از انتقاد تولیدکنندگان از کاهش قیمت مرغ که به گفته‌شان به ضرر آنها تمام می‌شود، معاون وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات این وزارتخانه برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و قیمت بازار خبر داد.

حسین دماوندی‌نژاد، معاون امور دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی درباره برنامه‌های تعادل عرضه و قیمت مرغ در بازار گفت:‌ نخست اینکه عرضه مرغ منجمد به بازار محدود می‌شود، قیمت مرغ منجمد هم به کیلویی ۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد تا تقاضا به سمت مرغ گرم پیش رود.

مرغ و تخم مرغ در تره بار

 

وی ادامه داد:‌ دوم؛ جوجه‌ریزی در آبان ماه را به ۱۰۹ میلیون قطعه کاهش داده‌ایم تا تعادل در بازار ایجاد شود. سوم اینکه؛ به دنبال جمع‌آوری و گرفتن مجوز صادرات برای سایر نژادها غیر از آرین هستیم که طی دو سه روز آینده این مجوز صادر می‌شود. چهارم؛ به تولیدکنندگان و زنجیره‌های عرضه مجوز ذخیره‌سازی داده شده است.

دماوندی‌نژاد همچنین تأکید کرد که مجوز جدید واردات مرغ منجمد از سال گذشته وجود نداشته و مرغ‌هایی که به بازار عرضه می‌شود باقی‌مانده از سال گذشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: