کد خبر: ۹۳۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
تعداد بازدید: ۱۸۶
معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد که در صدر هیاتی از مدیران این معاونت به بافق سفر کرده بود نتایج این سفر را تشریح کرد.

معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد نتایج سفر به بافق را تشریح کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حامد افراسیابی گفت: در این سفر دو روزه برنامه ها و دیدارهای متعددی داشتیم که دیدار با همکاران دفتر امور بازنشستگی بافق، دیدار با منتخبین بازنشستگان بافق، نشست عمومی و پرسش و پاسخ با بازنشستگان، دیدار با خانواده های جانبازان و بیماران صعب العلاج از آن جمله بود.
افراسیابی گفت: تکریم بازنشستگان اولویت قطعی صندوق بوده و مدیرعامل جدید صندوق نیز بر این موضوع تاکید ویژه ای دارد و این سفر نیز در همین راستا انجام شد.
وی افزود: در روز دوم سفر نیز از بخش های مختلف شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بازدید به عمل آمد و نشستی با مدیران این شرکت برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: