کد خبر: ۹۳۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۷
ایرنا نوشت: یک منبع آگاه گفت: به دنبال حمایت برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان از آشوبگری‌ها و اقدامات ساختارشکنانه و رفتار‌های غیرقانونی اخیر در کشور، با حکم قضایی تعدادی از این افراد طی روز‌های گذشته از دریافت خدمات اجتماعی منع شده‌اند.

صدور حکم ممنوعیت دریافت خدمات اجتماعی برای برخی از هنرمندان و سلبریتی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ؛ یک منبع آگاه گفت: به دنبال حمایت برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان از آشوبگری‌ها و اقدامات ساختارشکنانه و رفتارهای غیرقانونی اخیر در کشور، با حکم قضایی تعدادی از این افراد طی روزهای گذشته از دریافت خدمات اجتماعی منع شده‌اند.

 

فعالیت‌های تعدادی دیگر از این افراد نیز در حال بررسی است و برای آنها نیز طی روزهای آینده با حکم قضایی محدودیت‌هایی در زمینه دریافت خدمات اجتماعی اعمال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: