کد خبر: ۹۳۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۲۹۳
ایلان ماسک اولین ایمیل خود را برای کارمندان توییتر ارسال کرده و به آن‌ها هشدار داده است که برای «زمان‌های دشوار پیش رو» آمادگی داشته باشند و دیگر خبری از دورکاری در این شرکت وجود ندارد. ماسک در این ایمیل که توسط بلومبرگ گزارش شده است، هشدار داد که وجود یک محیط اقتصادی ضعیف در ایالات متحده به معنای مشکلات بیشتری برای تو‌ییتر خواهد بود. تحلیلگران رشد آهسته‌تری را در هزینه‌های تبلیغاتی سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی کرده‌اند و توییتر، به عنوان کسب‌و‌کاری که تبلیغات تقریبا ۹۰ درصد درآمد آن را تشکیل می‌دهد، به شدت تحت تاثیر این امر قرار خواهد گرفت.

ایلان ماسک به دورکاری در توییتر پایان داد؛ کارمندان برای شرایط سخت آینده آماده می‌شوندبه گزارش خبرداغ ، ایلان ماسک اولین ایمیل خود را برای کارمندان توییتر ارسال کرده و به آن‌ها هشدار داده است که برای «زمان‌های دشوار پیش رو» آمادگی داشته باشند و دیگر خبری از دورکاری در این شرکت وجود ندارد.

ماسک در این ایمیل که توسط بلومبرگ گزارش شده است، هشدار داد که وجود یک محیط اقتصادی ضعیف در ایالات متحده به معنای مشکلات بیشتری برای تو‌ییتر خواهد بود. تحلیلگران رشد آهسته‌تری را در هزینه‌های تبلیغاتی سال 2023 پیش‌بینی کرده‌اند و توییتر، به عنوان کسب‌و‌کاری که تبلیغات تقریبا 90 درصد درآمد آن را تشکیل می‌دهد، به شدت تحت تاثیر این امر قرار خواهد گرفت.

پایان دورکاری در توییتر
ماسک همچنین به کارمندان گفته است که انتظار می‌رود حداقل 40 ساعت در هفته را به صورت حضوری در دفاتر کار کنند و او کار از راه دور را فقط به صورت موردی تایید می‌کند. ثروتمندترین فرد جهان، قبلا هم مخالفت خود با دورکاری را نشان داده بود، اما در ماه ژوئن طی یک برنامه پرسش و پاسخ با کارمندان توییتر گفته بود که برخی افراد استثنا می‌توانند کار خود را به این صورت ادامه دهند.

او همچنین در پیام دیگری به کارمندان نوشت: «در چند روز آینده، اولویت اصلی پیدا کردن و تعلیق هر بات/ترول/حساب اسپم تایید شده است».

درآمد تبلیغاتی توییتر نیز تحت تاثیر مدیریت آشفته ماسک قرار خواهد گرفت. تعداد از شرکت‌های بزرگ، مانند شرکت خدمات مالی آلمانی آلیانتس (Allianz) و همچنین شرکت خودروسازی آئودی (Audi)، در واکنش به تصاحب تو‌ییتر توسط ماسک و جاه‌طلبی‌های او، هزینه تبلیغات خود در توییتر را متوقف کرده‌اند. ماسک اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ عمومی به تبلیغ‌کنندگان گفت که نگرانی‌های آن‌ها را شنیده و هنوز هیچ تغییری در سیاست‌های تعدیل محتوای شبکه اجتماعی ایجاد نشده است.

با این وجود، مشهودترین تغییر توییتر از زمان روی کار آمدن ماسک، تیک آبی توییتر با قیمت 7.99 دلار بوده که اخیرا در اختیار کاربران iOS قرار گرفت. طبق گزارش‌ها، ماسک در ایمیل‌های خود به کارکنان گفته که در نهایت می‌خواهد سرویس اشتراکی توییتر بلو فقط نیمی از درآمد شرکت را تشکیل دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: