کد خبر: ۹۳۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۴
امباپه با تعویض دقایق پایانی خود باز هم حاشیه ساخت.

گالتیه: مصدومیت امباپه جدی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جریان پیروزی پاریس مقابل لوریان، کیلیان امباپه فوق‌ستاره باشگاه فرانسوی در دقیقه 85 تعویض شد.

این تعویض به علت رفتار بعدی امباپه، حواشی ایجاد کرد. کیلیان بعد از تعویض، مستقیما به سمت رختکن رفت و چند دقیقه پایانی را روی نیمکت تیم نشست. امباپه که در جریان بازی دچار مصدومیت خفیفی شده بود، با این اقدام خود بار دیگر حاشیه جدید را ساخت و سرمربی پاریسی‌ها، کریستف گالتیه را مجبور به واکنش کرد.

 

گالتیه راجع به شرایط امباپه و دلیل تعویض و رفتار او عنوان داشت:

امباپه؟ موضوع جدی نیست. تمام تلاش خود را در زمین انجام داده بود. خسته بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد. خود او درخواست تعویض را داد و من هم موافقت کردم. زمانی که مصدومیت جزئی دارید، از بازی خارج شوید و استراحت کنید بهتر است، تا اینکه در زمین بمانید و مصدومیت شما تشدید شود.

در شرایط فعلی، جام‌جهانی در ذهن همه بازیکنان است و با کوچترین مشکلی خود را نگران می‌کنند. امروز امباپه به علت ترس از دست دادن جام‌جهانی از بعد از برخوردی که موجب مصدومیت او شد، در دوئل‌ها کمتر شرکت می‌کرد و ما هم ریسک از دست دادن جام‌جهانی برای این بازیکن را نکردیم. مشکل او جدی نیست و به جام‌جهانی می‌رسد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: