کد خبر: ۹۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۴
انداختن عمامه روحانیون در روزهای اخیر، با واکنش‌های منفی و نقدهایی از جانب چهره‌های هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب روبه‌رو شده است.

ماجرای این روزهای عمامه‌پرانی از کجا آغاز شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از اعتمادآنلاین ، انداختن عمامه روحانیون در روزهای اخیر، با واکنش‌های منفی و نقدهایی از جانب چهره‌های هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب روبه‌رو شده است.

این روزها برخی نوجوانان در حرکتی زشت به روحانیون توهین می‌کنند.

اما شاید جالب باشد که بدانیم سابقه این اقدام توهین‌آمیز به بیش از ۲ دهه قبل برمی‌گرد. پیش از این گروه‌های تندروی اصولگرا در سال ۷۸ با انداختن عمامه عبدالله نوری (وزیر وقت کشور) این برخورد توهین‌آمیز را انجام دادند.

در سال ۸۸ نیز همزمان با حضور مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات شاهد همین رفتار توهین‌آمیز با نامزد وقت انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم.

 

 

انداختن عمامه روحانیون در روزهای اخیر، با واکنش‌های منفی و نقدهایی از جانب چهره‌های هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب روبه‌رو شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: