کد خبر: ۹۳۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۷۳
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.

سرلشکر باقری: امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است/ طراحان، عاملان داخلی و خارجی جنایت شیراز به سزای اعمالشان می‌رسندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت:اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفّارَ وَالمُنافِقینَ وَاغلُظ عَلَیهِم ۚ وَمَأواهُم جَهَنَّمُ ۖ وَبِئسَ المَصیرُ

ای پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آنها سخت بگیر! جایگاهشان جهنم است؛ و چه بد سرنوشتی دارند!

بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه‌ای که توسط مثلث شوم عبری - عربی - غربی طراحی و فرماندهی می‌شود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام، در هنگامه نماز، آماج گلوله های دشمنان کوردل و قسم‌خورده دین و آیین و استقلال ایران عزیز قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، خانواده های معزّز شهدا و ملت شریف ایران و دعا برای شفای عاجل مجروحان اعلام می نمایم، طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی می باشد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
۱۲:۴۲۰۵ آبان ۱۴۰۱
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروه های تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل و مزدورانشان در کار است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
۱۲:۴۲۰۵ آبان ۱۴۰۱
از سال 2011 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان در کار است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
۱۱:۱۴۰۵ آبان ۱۴۰۱
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار سگ دست نشانده کاخ سفید
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند

۱۲:۴۲۰۵ آبان ۱۴۰۱
از سال 2011 تاکنون در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان در کار است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است
تروریست های داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر از سال 2011 تاکنون درعراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون درعراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون درعراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
۱۳:۲۹۰۵ آبان ۱۴۰۱
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.
سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات
انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند!
این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده اند، دست به اقدامات ضد حقوق بشری می زنند.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردندداعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت.
آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.
از سال 2011 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان در کار است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است
18هزار نفر در ایران قربانی ترور شده‌اند
تروریستها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند.
در طول چهار دهه گذشته بیش از 18 هزار نفر در ایران قربانی ترور شده اند.
تروریست ها در اروپا و آمریکا و تحت حمایت آنها قرار دارند. چرا سازوکارهای حقوق بشری در برابر این اقدام تروریستی مرگبار سکوت کرده اند؟!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
حمله تروریستی به شاهچراغ با پاسخی پشیمان کننده مواجه می‌شود

۱۶:۵۹۰۵ آبان ۱۴۰۱
این اقدام جنایتکارانه و تسلیت به بازماندگان شهیدان مظلوم این واقعه براساس وظایف ذاتی خود تمام اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و از نیرو‌های امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی نهایت پشتیبانی برای کشف ابعاد مختلف موضوع در شناسایی و مجازات عاملان، طراحان و حامیان پشت صحنه آن را خواهد داشت و بر انتقام سخت و پشیمان کننده ایران اسلامی تاکید می‌نماید و همه اقشار و جریانات سیاسی کشور را به هوشیاری افزون‌تر و حضور همه جانبه در صحنه دفاع از ارزش‌های الهی و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی تحت فرامین رهبری فرا می‌خواند و بر نقش آفرینی خواص در بصیرت افزایی جامعه تاکید می‌نماید.


۱۶:۵۸۰۵ آبان ۱۴۰۱
جنایت ددمنشانه‌ای که روز گذشته از سوی ایادی استکبار در حرم مقدس احمد بن موسی شاهچراغ (ع) جمعی از هموطنان عزیزمان را به خاک و خون کشید و ملت عظیم و پرقدرت ما را سوگوار نمود قطعا جنایتی است علیه بشریت و همه عوامل پیدا و پنهان آن باید پاسخگوی این رفتار سبعانه و غیرانسانی خود باشند و بدانند آنان که در خانه‌های شیشه‌ای خود غافلانه و جنایتکارانه سنگ پرانی می‌کنند، بسیار آسیب پذیرند و این قبیل توطئه‌ها و نقشه‌های غیرانسانی دامن آن‌ها را خواهد گرفت و انتقام ایران مقتدر برای آنان پشیمان کننده و نزدیک خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
آنها سردار قاسم سلیمانی را ترور کردند و به آن اعتراف کردند. این چیست؟ ما کجا زندگی می‌کنیم؟ آنها کاملاً وجدان خود را از دست داده‌اند.
رویکرد استعماری، غرب را کور کرده است. غرب به دنبال نابود کردن پیشرفت تمدن های دیگر است. غرب دچار برتراندیشی کور شده است و بر این تصور است که همه مناطق باید پیشرفت کنند و به سطح آن برسند. لیبرال های غرب رویکرد حذف فرهنگ یا فرهنگ حذف را در پیش گرفته‌اند. غرب بر این نظر است که هرگونه موضع مخالف ناقض آزادی ودموکراسی است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
عربستان سعودی حامی اصلی مالی همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
عربستان سعودی از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی حمایت مالی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: