کد خبر: ۹۳۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۱۴۱
اکبر فلاح در گفتگو با خبرآنلاین به نبود بودجه در تیم های امید کشتی انتقاد کرد.

اکبر فلاح: خوب نیست در خارج پول توجیبی به ورزشکار نمی‌دهیمبه گزارش خبرداغ ، اکبر فلاح در گفتگو با خبرآنلاین به نبود بودجه در تیم های امید کشتی انتقاد کرد.

 اکبر فلاح در گفتگویی در پاسخ به این سوال که آیا به این که یکی از نقاط قوت فدراسیون دبیر این است که ساخت و ساز خوبی می‌کند و کسی نمی‌گوید زیرساخت ما مشکل دارد و باشگاه نداریم اعتقاد دارید یا نه گفت: «این افتخاری است که وقتی بچه‌ها یا خارجی‌ها به خانه کشتی می‌روند همه لذت می‌برند. ولی اینکه امیدهای ما بودجه ندارد مسابقات آسیایی بروند را چه کنیم؟»

او ادامه داد: «باید به قهرمانان‌مان و پیشکسوتان توجه کنیم یا مربی را خارج نمی‌فرستیم و می‌گوییم بودجه نداریم. ما باید اصل کار را توجه کنیم. قدیم در امجدیه ۲ اتاق بود که امکانات داشت همه به سفر می رفتند و پول تو جیبی هم می گرفتند. ما دوست داریم به مربیان و کشتی‌گیران توجه شود و ساخت و ساز هم انجام شود که چه بهتر ولی اینکه در خارج پول توجیبی به ورزشکار نمی‌دهیم که کادو برای خانواده‌اش بخرد این خوب نیست.باید این‌ها را هم کنار ساخت و ساز انجام دهیم. مسابقات را از دست ندهیم و جام‌ها را بگذاریم. آقای عبدالله موحد و آقای حبیبی و سایر قهرمان ها و پهلوان ها تا وقتی که زنده هستند باید برای آن‌ها جام بگذاریم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: