کد خبر: ۹۳۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۹۳
«دمیتری مدودوف» امروز در پیامی که در کانال تلگرام خود منتشر کرد نوشت: به نظر می‌رسد، اسرائیل به دنبال ارسال اسلحه به رژیم کی‌یف است.

مدودوف: به نظر می‌رسد، اسرائیل به دنبال ارسال اسلحه به کی‌یف است / تل‌آویو با این اقدام روابط خود با روسیه را نابود خواهد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون شورای امنیت روسیه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت ارسال کمک نظامی و تسلیحات به اوکراین،‌ روابط خود با مسکو را به نابودی خواهد کشید.

«دمیتری مدودوف» امروز در پیامی که در کانال تلگرام خود منتشر کرد نوشت: به نظر می‌رسد، اسرائیل به دنبال ارسال اسلحه به رژیم کی‌یف است. 

وی این اقدام رژیم اشغالگر را "بی‌پروایانه" خواند و تاکید کرد که این رژیم با این اقدام روابط خود با روسیه را نابود خواهد کرد.

مدودوف در ادامه با اشاره به کشتار ده‌ها هزار لهستانی، روس و یهودی توسط گروه‌های افراطی اوکراین در زمان جنگ جهانی دوم، خاطر نشان کرد که صهیونیست‌ها در صورت تامین سلاح برای رژیم کی‌یف باید خود از حامیان گروه‌های ملی‌گرا و نئونازی اوکراین معرفی کنند.

روز گذشته یک مسئول رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که زمان آن رسیده که این رژیم در سیاست‌هایش درباره جنگ اوکراین تغییر ایجاد کند و از تل‌آویو خواست هرگونه ممنوعیت ارسال تسلیحات به اوکراین را لغو کند.

بنابر این گزارش، درخواست اوکراینی‌ها برای دریافت سلاح پیشرفته از صهیونیست‌ها که پیش از این مطرح شده بود تاکنون بی پاسخ مانده بود. 

در همین پیوند، هفته گذشته نیز سفارت روسیه در تل آویو نسبت به بیانیه رژیم صهیونیستی در محکومیت حملات مسکو به اوکراین واکنش نشان داده و اعلام کرده بود: اسرائیل در طول هشت سال نسبت به حملات تروریستی و ادامه دار اوکراین علیه غیر نظامیان منطقه دونباس سکوت اختیار کرد. اسرائیل همچنین در برابر کشته شدن داریا دوگینا روزنامه نگار روس و حمله به پل شبه جزیره کریمه نیز چیزی نگفت.

جنگ اوکراین در ماه‌های گذشته تنش میان روسیه و رژیم صهیونیستی را شدت داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: