کد خبر: ۹۳۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۰
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در ادامه سفرو دو روزه خود به استان فارس از شرکت لعابیران بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و فعابیت های این شرکت قرار گرفت.

اشتغال زایی با تولید محصولات دانش بنیان ومتنوع باید در دستور کار قرارگیردبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» و هیات همراه در بازدبد از شرکت لعابیران از خط تولید و واحد تحقیق و توسعه این شرکت با همراهی مدیرعامل ، هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت لعابیران بازدید کرد.
مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید گفت: شرکت لعابیران یکی از شرکت های پیشرو در امر ساخت و ساز در استان فارس می باشد که با وجود حدود نیم قرن خدمت باید طرح تغییر تکنولوژی و بروزرسانی تجهیزات بخش های مختلف را آغاز کرد. این امر مستلزم کمک و مساعدت مسئولین استان جهت رفع موانع تولید و دریافت تسهیلات است.
وی افزود: از مهمترین مسائل که در صدر برنامه های شستا قرار دارد بحث اقتصاد دانش بنیان است که در شرکت لعابیران نیز تنوع تولید در انواع لعاب با نوآوری و دانش صورت گرفته است که انتظار میرود این شرکت با سیاست های جدید در حوزه دانش بنیان و تنوع محصول با توجه به نیاز بازار بتواند جایگاه جدیدی در صنعت لعاب داشته باشد.
مدیرعامل شستا تاکید داشت: توسعه برند لعابیران و نوآوری در طراحی محصولات جدید می‌تواند این شرکت را تبدیل به بستری برای ایجاد اشتغالزایی کند.

در این بازدید مدیر عامل شرکت لعابیران گزارشی در خصوص عملکرد شرکت ارائه نمود و اظهار داشت: در شرکت لعابیران در راستای تحقق شعار سال علاوه بر ثبت رکورد تولید و فروش و تحقق صادرات تلاش بر جایگزینی مواد اولیه داخلی به جای مواد اولیه خارجی و همچنین بومی سازی سه محصول شوگر،ویتروزا و گرانیلیا انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: