کد خبر: ۹۳۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۹۱۰
حسن شیخ‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: تعدادی از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات در شهرستان ارومیه دستگیر شدند. او عنوان کرد: این افراد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا روند رسیدگی به جرایم آن‌ها طی شود.

فرمانده انتظامی ارومیه: تعدادی از لیدرهای اتفاقات اخیر دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: تعدادی از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات در شهرستان ارومیه دستگیر شدند.

حسن شیخ‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه جمع خبرنگاران اظهارداشت: به دنبال اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در برخی محلات و مناطق ارومیه، شناسایی عوامل اصلی این اتفاقات در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با رصد و انجام اقدامات پلیسی، تعدادی از آشوبگران، عوامل اصلی و لیدرهای اغتشاشات در ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه عنوان کرد: این افراد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا روند رسیدگی به جرایم آن‌ها طی شود.

وی تاکید کرد: امنیت عمومی جامعه خط قرمز پلیس است و هر کس با امنیت مردم بازی کنند، با هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس، برخوردهای سختی در انتظارشان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: