کد خبر: ۹۳۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۸
حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی شناسایی و دستگیر شده‌اند شده و با آنان قاطع و قانونی برخورد می‌شود.

رئیس دادگستری: لیدرهای اتفاقات اخیر در کردستان دستگیر شده‌اند / قاطعانه با این افراد برخورد خواهد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی شناسایی و دستگیر شده‌اند شده و با آنان قاطع و قانونی برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در بازدید از زندان سنندج و دیدار با بازداشت‌شدگان اتفاقات اخیر اظهار کرد: دستور پایش و غربالگری افراد دستگیر شده از بدو اغتشاشات صادر شده و در این راستا صرفا افراد فریب خورده‌ای که نقشی در تخریب اموال یا شرارت نداشته.اند، با اخذ تعهد و تضمین لازم بلافاصله آزاد می‌شوند.

وی ضمن تاکید بر «رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت وارد کردند»، اظهار داشت: طبق تاکیدات رئیس قوه قضاییه، به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری کردستان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان از ابتدای اغتشاشات لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی را شناسایی کرده و با آنان قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد بر هم زدن امنیت استان را دارند، افزود: دستگاه قضایی با افرادی که در جهت سلب آسایش و امنیت عمومی اقدام می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسینی از خانواده‌ها خواست تا با کنترل، نظارت و مراقبت بر فرزندان خود از افتادن آنها در دام افراد فریب خورده با جدیت خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: