کد خبر: ۹۳۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
تعداد بازدید: ۲۶۵
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای تیبا و پژو و افزایش قیمت خودروهای سمند در ۲۴ ساعت گذشته است.

ریزش قیمت خودروهای تیبا و پژو/ آخرین قیمت سمند، دنا، پراید و رانابه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای تیبا در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است و قیمت تیبا هاچ بک پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۰۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۱۹۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که قیمت پژو پارس XU۷ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها خودروهای سمند در این مدت گران شدند به طوری که قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۳۹۹ از ۳۷۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

ریزش قیمت خودروهای تیبا و پژو/ آخرین قیمت سمند، دنا، پراید و رانا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: