کد خبر: ۹۳۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۸
اگر گرایی امشب بتواند مدال طلا بگیرد، سریعترین سه طلایی در مسابقات کشتی تاریخ خواهد شد، با غیبت مردانی مثل سعدالله اوف که در مسابقات جهانی و المپیک سال قبل طلا گرفته اند، گرایی می‌تواند با مدال طلای امشب رکوردی افسانه‌ای در تاریخ کشتی جهان به جای بگذارد، کسب ۳ مدال طلا در ۱۳ ماه! اتفاقی بی نظیر در تاریخ کشتی دنیا...

محمدرضا گرایی در آستانه ثبت یک رکورد افسانه ای؛ ۳ مدال طلا در ۱۳ ماه؟به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: محمدرضا گرایی امشب می تواند یک رکورد تاریخی ثبت کند.

مسابقات المپیک 2020 با یک سال تاخیر در مرداد ماه سال 1400 برگزار شد و کشتی ایران در این مسابقات یک طلا از سوی محمدرضا گرایی، یک نقره از سوی حسن یزدانی و 2 برنز از سوی هادی ساروی و امیرحسین زارع به دست آورد.

پسال گذشته مسابقات جهانی 2021 هم برگزار شد و حالا در شهریور ماه 1401 مسابقات جهانی 2022 در حال برگزاری است و محمدرضا گرایی مثل المپیک 2020 و جهانی 2021 به فینال رسیده است، او در هر 2 مسابقه قبلی طلا گرفته و حالا به فینال رسیده و می تواند برای سومین بار صاحب مدال طلا شود.

3 فینال در 13 ماه از محمدرضا گرایی یک چهره تابناک اسطوره ای ساخته است، در المپیک 2020 و مسابقات جهانی سال قبل حسن یزدانی هم به فینال رسید اما از این 2 فینال صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.

حسن یزدانی می تواند در مسابقات جهانی کشتی آزاد که از روز چهارشنبه آغاز می شود، برای سومین بار متوالی در 13 ماه اخیر مثل گرایی به فینال برسد اما فرق این 2 این است که گرایی 2 طلا و یزدانی یک طلا و یک مدال نقره گرفته اند.

اگر گرایی امشب بتواند مدال طلا بگیرد، سریعترین سه طلایی در مسابقات کشتی تاریخ خواهد شد، با غیبت مردانی مثل سعدالله اوف که در مسابقات جهانی و المپیک سال قبل طلا گرفته اند، گرایی می تواند با مدال طلای امشب رکوردی افسانه ای در تاریخ کشتی جهان به جای بگذارد، کسب 3 مدال طلا در 13 ماه! اتفاقی بی نظیر در تاریخ کشتی دنیا...

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: